Ut nu!

Heeej sötnosar fyller ju år idag!Fick pengar lite annat och en kamera n rosa!Är super glad fick frukost masssa godscker och litee annat idag ska jsg träffa hannah eller om 2min....Men hon får väll komma upp till trögisen ovanligt?!...haha men iaf hon ska typ köpa en present till sin syster för hon fyller år imorn och jag ska säkert köpa nått litet!Efter de ska vi typ vara ute en stund sen måste jag chilla hem och fixa min match kläder och allt så det är på plats för imorn är minna planer att jag ska ha 2matcher sentill min gudmor en stund.Sen hem och ta det lungt då är klockan typ 9sen förbereda till the school....!Igår bloggade jag inte mycke va med hanna.r hennes blogg heter www.hannare.blogg.se jag delar självklart med mig av minna undebara läsaren!Vi va först ute en stund sen drog vi hem till henne och videoblogga sen gick jag hem och kolla på idol och åt pizza.Är supeeer sen nu men hanna har inte heller kommit så?Eller jo hon kom precis hihi.Men men hon kommer ju upp så snällt.Ska iaf dra typ nu /peace




                  

                 I frankrike!

Kommentarer
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens fråga om idol! =) http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/dagens-fraga.html#comment

2009-09-26 @ 16:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0