Skööön skoldag!

Heeeej bloggen har panik just nu måste hitta den där alärgi grejen asså en lapp lala!Och så var det föräldrar möte idag sóm vår lärare sa men det stog på våra föräldrars hotmail.Men det är inte direkt att mina föräldrar kollar på hotmail varje dag!Ska säga till lärarna att dom skickar en lapp istället nästa gång!Men iaf idag hade jag skola nicccig dag faktis:PBörjade 10 i 9 slutade 14:20 och hade mentorstid matte träslöjd och idrott!Men imorn äre onsdag blir så klar skit trött på onsdags lektioner slutar 20 över 3 och har väldigt mycket lektiner supeeeer kul!Det blev kyckling fille med nån god tomatsås och potatismos!Efter skolan gick jag elin och hannah till dannis studsmatta hoppade och satt och snacka i ett tag sen drog jag hemm å sen hade jag träning slutade kl18:25 åt lassange!Nu sitter jag här ska duscha snabbt snart sen typ förbereda kläder inför skolan sen läsa på gloserna till på torsdag /Peacee!

 

Ps:Har fått liteee mer kommentarer och besökaren jippi forstätt så!




                        

                        Jag hade tråkigt nån dag i sommar men jag kommer aldrig glömma sommar 09!



Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; aw, tack så jätte mycket !! :D <3

2009-09-08 @ 22:24:56
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/
Postat av: olga <3

härlig dag sharon!!



jag glömer nt heller sommar 09!! :P <333



puss loveya!

2009-09-11 @ 20:21:49
Postat av: elvira<3

heeeeeeeeeeeeej<3

2009-09-19 @ 19:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0