grattis mamma!

hej bloggen hade skola idag den var inte så lång som jag trode.Efter skolan gcik jag hem med hannah och elin nu bloggar jag och chattar med issa.s om roliga grejer och kolla på emil i lundeberga(stavning) hahah!Mamma fyller år idag ska gratta henne men jag berättar inte allt för hon brukar läsa min blogg haha!Men imorn får ni veta överaskningen!Ska äta och litee grejer har gloser enilsk text och ska kunna 20st afrika länder!Mycke läxor.Och kommer svara på kommentarer om jag ens får nån!Äter riskaka just nu ska lägga upp nån bild nu/peace

                                              
                                               Fin va?Grattis mamma!
                                            
 

                                             
                                              riskakan asså packetet!/seeeeeeeeeeeeeeeyeah
                                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0