Centrum!

Heeej bloggen har inte på länge sorry...idag var jag med hannah först i centrum sen gick vi till centrum köpte en halduk i hm!Bilder kommer snart!Sen möte vi johanna gick till råsunda ip sen gick vi hem till hannah och åt kladkakka.Sn hem till mig och kolla på min garderob i 1000r för jag skulle byta kläder det blev litee kalt.Sen vidare till jossan och jag bloggar självklart!u sitter jag här och bloggar och hannah och johanna tittar på nån film snart ska jag typ hem liteeee trött ska blogga hemma OFC.Skriv mycket kommentarer med mycet svar!Ska typ fixa litee i min blogg m jag lyckas för dom vill ut nu./peace








                                                   
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0