Twilight!

Heeej bloggen tänkte bra skriva ett kort inlägg om nya twilight (New moon).
Iaf jag vet att många av minna läsaren älska twiligt(new moon) har väll själv då sätt den somnade...
Det är också många som gilla Edward asså vampyren tror jag?Iaf den nya twilight är på premiär snart tror jag och jag funderar på att lotta ut biljetter för jag är ju med på grattibio och fick litee biljetter som jag inte är intresserad av så?Kanske så håll utkik alla som är beronde...
Iaf som sagt har jag sätt många twilight bloggar som är bra på att uppdatera och grejer.
Nu ska jag lägga ut nåra bilder om den nya twilight/Peace!


                      

                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0