Telefon!

Heeej bloggen mår ni bra?Själv då mår jag suveränt har precis pratat i telefon med min barndomsvän mahsa om bloggar och att hon är så himmla snäll och hjälper mig med design.Har precis njutit av min wok som min snälla syrra gjorde igår snällt va?Kyckling wok med ris och litee god vitamin på äppelsmak till asså dricka!Själv då är dagensplaner inte hellt klara tror jag...Ska väll ta en skön dusch som sagt blogga och snacka med männiksor på msn kanske ta en shopping tur i centrumet.Har laddat upp  en mssa bilder på från min digital kamera så ni får snart sen mitt undrbara liv i bild också!Vad ska ni själva göra?Glömmde idag har jag också basketräning eller fys rättare sagt så jag får väll inte njuta hella tiden...Jupp nu ska jag dra/Peace!



                                           

 Ni vet hon som gör så finna tröjor hittade den här bilden också som jag kanske ska köpa hem vem vet?

Gårdagens outfit tröja från gina och jeans från weekday!

                
                 Min klocka från uropen det gammal bild men jag hade den klockan
                 igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0