Mycket

Heeej bloggen förlåt för dålig uppdatering.
Igår:Gick hem till issa.s där var issa.b också sen kom mattis vi åkte till centrum och lallade självklart tog vi bilder men jag hittade inte min kamera...Sen gick vi till skyttan och kollade vad som händer sen gick jag hem.Jag hade stress hade 20min på mig för jag skulle på bröllop.Sen kom mammas kompisar och hämtade upp oss på bröllopet var det jättee god mat med det var långt tråkigt sen kom jag hem kl var typ12-1 på natten jag fiksade grejer sen gick jag och la mi ganska sent för att ha match tidigt dagen efter.
Idag:Gick upp 7sen la jag mig till 8 fiksade åt frukost och grejer sen gick jag till matchen vi vann men det var galet tufft....Men vi hade väll mer vilja I think sen kollade vi på våra nya matchställ gjorde en grej till  vår caoch grattade mattis farmor sen gick jag hem eller jag fick skjuss(stavning) av issa.b nu är jg hemma åt precis lunch snart ska jag fika glass och kakor!/Puss



                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0