Mobil!

Heeej bloggen har inte bloggt på länge igår hade jag skola.SEn träning sen hem och duscha och äta.Sen gick jag hem till issa.s där var mattis också:DSen kolla vi på herrmatchen boooring det var inte direkt bästa matchen men gämt var det.Jag iss.b issa.s och mattis gick hem på sista periden på vägen hem snackade vi gallllet mycke!Haha från hella framtids livet och grejer haha!Sen kom jag hem kollade på idol och va inne på datorn och åt ben jerrys.Sen gick jag och la mig på kvällen kom min syrras kompis emelie och slaggade över hos oss.
Lördag:Har varit hemm ganska läge skulle igentligen åka och köpa grejer blandanat mobil pappa har sagt det tusen gånger att jag ska köpa mobil har haft en låne mobil sen ville jag ite ha en så jag har inte haft en mobil på länge men det är ju chillit inte många sms och grejer!Så jag stanade kvar hemma nu  är pappsen och köper en mobil till mig jippi rätt glad för den är typ bra tror jag?Kanske lättare att ladda upp bilder ska ladda upp bilder som jag har fotat med my darlings och feven vill ha en rolig bild på sin facebook också.Ska iaf blogga lite /Pusss



Älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0