Lufffffffffffa!

Heeej bloggen som sagt idag.Har jag haft träning i fryen sen drog vi till kista med sheriff mark david robiel och nåra namn jag inte kommer ihåg venus soli maria och jenny.Vi käkade lunch där åt en feeet meny med maria och jenny asss gottt.Sen drog alla utom jag maria och jenny vi var kvar i alla butiker.Jag var nära på att köpa en mjukisdräs men jag pallade inte.Vi köpte liteee godis och grejer fick hem en maskara som är skit bra maria och jenny köpte örhängen och lite annat.Sen toglufade vi.Vi snackade om allt i världen typ haha sen drog jag hem snabbt och åt lite klubbor bannaner och grejer det är typ AIK match idag?Eller iaf nu är jag inne och är rast lös iaf ses imorn.Då ska jag väll också till frysen i think/Peace!



Den här bilden har jag gjort blir super glad när jag
ser den åååhh hur mycket kan man sakna deta land?
Det inte många lag som får åka till italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0