Lång berätelse om resan!

Heeej bloggen som sagt har jag varit i Danmark i helgen i köpenhamn.Med mitt basket lag  jag berättar lite om resan vi samlades i hallen i stockholm sen bildade vi nån stans där Erica blev kissnödig 2timmar efter för att hon hade klnukat i sig massa cola.Så alla i laget passade på att gå på toa ändå sen åkte vi ganska länga vi stande upp i malmös ikea vi åt där jag åt pommes med kyckling file och beanesås gott men pomfriten var hårda...Sen åkte vi vidare så sskule vi tanka bilarna.Sen åkte vi vidare och stannnade och grejer sen var v typ framme i köpenham vi åkte självklar förbi öresundsbron och grejer.När vi var framme såg vi en stor fett hall med ett herrlag som sitter och äter vi började spela basket  direkt men dom bad oss att gå för dm kan ju inte äta när vi spelar.Så vi blåste upp madrasserna och grejer och sov.Dagen efter vi gick upp 07:30 av vår coach väkaklocka puuuh.Vi gick ner till halle och åt frukost god frukost faktist sen hade vi träning med BK amager dom var tuffa och bra sen efter träningen duschade vi snabbt åkte till en pizzeria pizzan smakade skit.Sen åkte vi till Scandinavians största köpsentrum det var jätte stort och kul jag köpte inget eller jo en slush!Sen åkte vi och kollade på en herrmatch som var tråkig så alla la sig och spelade snackade och grejer sen var det dags för match mot BK amager vi förlorade med 6 poäng efter matchen.Dúschade vi och åt middag med dom ungspasta med vitlöks bröd med banan och hallonläsk.Sen spelade vi stress och sånt.Sen gick vi och la oss.Sista  dagen vi gick upp åt lite frukost sen träning efter träningen duschade vi snabbt och packade och åkte hemmeå vi stannde i jönköping och åt lite macdonals mat.Sen stannade vi i huskvarna och möte ett lag Brahe huskvarn vi vann med mycket poäng.Sen var det dags att duscha snabbt och sätta sig i bilen och åkta vidare till nån resturan som heter dinners där åt jag bakad potatis med nån röra gottgott sen var det dags att åka hem vi var hemma sr: 10:00 Kuuuuuul resa/Puus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0