Kommer inte blogga...

Heej bloggen har inte kunnat blogga och jag tror att jag kommer blogga väldigt lite i veckan...
Igår:Hade skola sen träningen efter träningen fick vi ljus av corres mamma för vi sak sälja de iaf sen gick jag hem kollade på tv lite gjorde kokosbollar väldigt goda men sockriga sen somna jag.
Idag:Gick upp 20i 9 och började 10 i 9....Så jag fick springa och allt sen vanlig skoldag bara att jag tycker att 9iorna är taskiga mottt 6orna.Iaf sen gick jag och hämta min lillebror från dagis sen gick vi hem och såg att mamma hade  köpt masssaa grejer som man gillar jipppi!Bloggar nu och äter kokosbollar som jag har spilt i hella vadagsrummet hihi.Ska iaf dra nu /Peace

Ps:PÅ fredag asså nu på fredag åker jag till DANMARK med mitt basket lag åååhh vad jag längtar(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0