Inga planer!

Heeej bloggen sorry att jag inte bloggade igår orkade hellt enkelt inte.Har precis tagit en dusch bestämt outfit och grejer funderar vad jag ska göra idag tips av nån?Iaf har inga planer ganska skönt faktis men jag vill inte heller sitta hemma en Lördag vem vill de?Ja nu är det ganska rent hemma nästan hella huset utom förodet!Menmen det blir typ aldrig finnt där haha men resten är typ de som sagt funderar på att köpa hem litee mat och njuta av det vad tycks?Kanske shushi för er som inte vet äter jag inte hemma ofta på helger eller jo ibland.Nu ska iaf dra inne på facebook msn  och grejer så ni får ha det så bra/peace!


                               

                                Sitter och äter kexchoklad nu!


Kommentarer
Postat av: mahsa

har länkt dig <33333333

2009-10-31 @ 12:24:05
URL: http://newpersiannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0