huuummmm?...

Heej bloggen hade tyvär fult upp igår.Möte maria jenny och ella i gullmars sen drog vi till frysen efter ett tag blev jag  dööö  hungrig maria och jenny bjöd mig på subway för dom hade nån by one get one.Sen drog vi tillbaks till frysen då fick man nån vitamin dricka du vet såndär fjortis bloggar sponsrar för.Vi snakade med henne typ om att dom inte är bra är dom är bara kända för att dom skämmer ut sig groft blablabla.Sen spelade vi lite basket gjorde smycken fick grattis grejer och sånt sen var det disco där?Haha typ inför klubb glamour dom gav typ ut biljetter vill verkligen inte ha biljetttter dittt!Sen drog jag hem med miriam runa och ella så var jag hemma käkade gorbis och litee glass äppelpaj chips godis m.m allt man har när man ska tjocka i sig!Glömmde litee grejer gick upp tidigt igår och köpte litee grejer  i centrum med syrran.Dagens planer ta en skön dusch städa villla kanske äta nåttt gottt till middag och kanske ut nån stans inte frysen pallar inte.../Peace!

                                     
                                       Issa.b issa.s mattis jossan och jag sover typ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0