Herrmatch!(:

Heeej bloggen väldigt dålig uppdatering men det är ju fredaag.Iaf idag hade jag skola väldigt hängig på skolan var jag faktis.Efter skolan  drog jag hemmåt gäster hade vi men jag åt litee snabbt sen var det dags för träning.Efter träningen drog jag hem åt tog en snabb dusch och åt lite fiksade mig och drog till herrmatchen herrmatchen var helt okej men litee tråkig nåra av oss + mig drog till lidel och handlade lite gottigotti.Iaf nu är jg hemma han faktis kolla lite på idol ska typ spanna in vad som pågor på internet nu ha det så bra/puuus!

                                      
                                                                     DAGEN OUTFIT
                                                                  TRÖJA GINA 
                                                                  LINNE HM
                                                                  JEANS WEEKDAY!
                                         Det tog gaalet lång tid att ladda upp bilderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0