Slagga & frusssshuset!

Hejsan svejsan hahah jag suger på att blogga.Igår slaggade jag över hos Diana
Vi somna typ 3 på natten för att vi skulle upp tidigt idag.Jupp vi åkte till frysshuset skit roligt där!Vi pysssla jag träffade också kompisar åt och typ snaka och allt möjligt nicenice ska typ ditt imorgon också ska träffa henne klockan 09:30 tidigt!Träningen börja 11:30 men vi går lite eller mycket tidigare du som vill följa med skriv en kommentar eller kontakta mig vi tele eller msn eller pea eller facebook eller blogg!Kommer typ inte skriva så många inlägg imorgon och på senaste tiden kommer inte ha tid !Men jag tror jag svarar på nätet också säg till om du också vill hänga med puuuuuuusss/sharon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0