Konstigt?

Heej bloggen han inte skriva ett inlägg idag eller igår.Sorry men min syrra lag ut en dagens låt.Igår var jag i frysen idag med haha spelade match mot en kille som heter mark som går i järva hahah han dribbla bort mig hellllllaaaaa tiden sen spelade jag med flera andra och hoppa studsmatta.Sen var klockan typ 4 och jag och min syrra lovade mamma att vi skulle vara hemma 4så vi skyndade oss var hem typ 5 hihi!Vi hade gäster vi ska typ grilla nu?Gott men jag är skit trött pallar inte gå ut ju!Så jag ska bara ut och äta sen in.Kommentera vill ha mer besökaren också!Min blogg är ju int bästa bloggen men jag ska försöka fixa den och när skolan börjar ska jag skriva fleeeeeeera inlägg dagen!<3Efter grillningen ska jag chilla och så imorn ska jag typ till fryshuset.Kuuul kommer hem och kanske hinner skriva nått eller flera inlägg just nu skriver jag med en störd kille på pea som typ inte fattar nått?Ja ska stänga av datrorn snart för jag pallar inte chatta och grejer/ Puuuuuuuuuuussssssssss
Ps:Kanske ska skriva ett till inlägg idag

Dagen ord :Konstigt:P

GLAD SOMMAR MÄNNISKOR ÖNSKAR SHARON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0