Frågor och svar

Har du nångong haft en pojkvän:Ja
Var bor du:Dedu
Har du många läsaren:Ibland
Saknar du tiderna:Jaaaaaaaaa verkligen men nu är mitt liv nästan perfekt
Vad loggar du in på datorn:Ehh pea msn bloggen och facebook
Vad skulle du gjort om du fick 10000kroner:Hahhaha köpt ett stort hus och köpt maaaaat till dom fattiga
Vad gör du just nu:Pea msn facebook och svarar på frågor på min blogg
Gillar du anonyma frågor:Neeeeeeeej hatar det man ska vara självständig
Älskar du att blogg:Jag kan inte älska jag gillar när jag har lust och människor läser den


Nu har jag besvarat alla frågor jag fåttt nyligen hoppas ni är glada om ni har mer frågor fråga på:D/Pöööööööööööööös

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0