Tråkig helg!

Heeej bloggen sorry för dålig uppdatering har inte varit på humör denna vecka!Iaf idag var min planer att jag skulle träffa Johanna.W och några andra men det blev tydligen inte av.För jag är lite sjuk, asså jag hade lite ont i magen och grejer så jag måste villa men jag kanske kan komma till träningen om jag blir bättre.Så jag ska försöka blogga så mycket som möjligt.
Fredag:Jag hade skola eller lucia tåg igentligen sen slutade vi asså efter lunchen typ 1 sen var jag kvar med Stefan Tara Issa Michi Ebba Mickis Calle  och nåra till kommer inte ihåg alla namn jag var där i typ 1 ½ timme sen drog jag hem och käkade sen hade jag träning när träningen var slut gick jag hem och hämtade pengar för jag skulle ut och köpa lite Thai mat och lite godis.Sen var det idol Erik vann!

Lördag:Var hemma hella dagen hade super ont  i huvet!

Det var min tråkiga och sjuka helg./Puuusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0