Pippi!

Heeej bloggen just nu kollar jag på pippi långstrump med min lillebror jippi!Snart ska jag äta ett äpple är otroligt sugen på godis men jag ska försöka undvika det även fast det finns en massa godsaker i kylen,frysen och i lådan!Senare mot kvällen ska jag göra en till fruktsalad och sätta på en film har typ 1000 filmer hemma som jag aldrig har sätt på.Ha en fortsatt trevlig Tisdag fler inlägg blir det självklart !/Puuuus

                    
                     Otroligt suddig bild för det låg nån blixt sak bredvid dom här
                     glassögonen var kända i sommras självdå har jag några färger
                     och minna finaste från Frankrike gick sönder i Italien fast det 
                     var en annan model blev otroligt sur!


Kommentarer
Postat av: Jossie

sv: vad roligt! :) lycka till!

2009-12-22 @ 19:57:01
URL: http://youaresofine.blogg.se/
Postat av: Anahita

sv: HAHAHAHA! E du serri? isf, krya på dig:)!

2009-12-22 @ 21:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0