hihihuhuhaha

Heeej bloggen hade tagit en skön dusch och smörjt in mig i min nya kräm ldb den luktar sååå himmla gott.Sen städade jag lite i min smink byro och prövade lite kläder sen kollade jag klart på hairspray!Nu har jag kollat på tv och varit inne på datorn i ett tag imorn blir det  inte lika mycket dator och bloggande som idag tyvär.Men jag kommer säkert blogga jag ska åka till stan imorn med Issa.s, Issa.b, jossan ,mattis, och olga vi ska kolla på julklappar sen har jag träning sen äter jag middag och tar det lungt eller kanske går ut ho know?Iaf ha det så bra/Puuus

             


Kommentarer
Postat av: Ciiz

haha vilken sötnos :D

2009-12-20 @ 21:22:08
URL: http://ciiiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0