Bio

Heeej bloggen sorry för dålig uppdatering tänkte blogga på mobilen men då funkade den inte!Iaf gick hem till jossan som bor dörren mitt i mot nig haha!Vi gjorde lite köttbullar och makaroner gottgott.Sen drog vi till kista centrum och kollade på en Julsaga haha den sög vi skrattade åt oss själva åt som en apa hållde nästan på att spy sen när vi satt i tunnelbannan måde jag illa.När jag kom hem skulle jag ha träning kläde på mig och allt sen helt plötsligt så måde jag illa!Då vissade sig att jag typ är sjuk eller alärgisk(stavning) men nu är jag inte säker för jag mår bättre.Men jag ska vill iaf idag!/puus

               

                Josssan<3toblerone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0