Fiksat jippi

Jaaaaa har äntligen fixat min blogg enkelt faktis nu ska kan jag göra det jag vill med bloggen jippi!
Har inget att göra nu så jag sitter här och rutnar haha idag ska jag typ sova ganska tidigt sen ska jag typ välja kläder till skolan och grejer kanske duscha lite hemma grejer.Lite skönt ibland ska kanske ut och träffa nån om jag pallar.
Nu ska jag typ lägga ut nåra bilder från de älskade sommar lovet har varit sååå kul på slutet iaf i början gick de lite trögt.Eller lite men det var underbart i Italien med laget.Imorgon har jag en rätt skön skoldag sen träning sen lite mys.
Ska åka till Danmark med laget i oktober eller november typ bestämt supeeer glad sen skulle vi kanske till USA
nästnästa år hiihi!Kollar på nått barnpogram nu också super kul älskar barnpogram!Det här blev ett glatt och roligt inlägg hoppas jag för er men för mig blev de det.Vill ha mer besökaren besök min blogg och kommentera!
Har inge mer att skriva men jag kanske bloggar fler gånger idag.

              

                       Hittade den här bilden lite rolig!


                    





           


              En sommar outfit som jag hade i sommras nån dag!

Köping miss Issa.b Jossan och olga hahah rolig bild på spörundan typ.


En rolig bild på mig men jag bjuder på den haha!


Söta Jenny som inte vill vara med på bilden söt!









En outfit jag hade nån gång rolig bild men haha!



Armbandet man fick i ung 08 orkar inte lägga ut mer bilder hoppas ni blir nöjda
/Peace

Kommentarer
Postat av: Trees

Måste bara säga att den bilden med "Den här stolpen har fler läsare än din blogg" är really good;)

2009-09-04 @ 23:16:56
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0