Träning snart!

Heeej bloggen om en timme ska jag dra till träningen.Slutar 19:00 har inget att göra nu har rutttnat framför datorn halva dan typ hahah men det är skönt ibland!Nu ska jag fillla på min vattenflaska lägga en frukt i tränings väskan och packa.Jag vill ha mer kommentarer för min statstik går ner nu.Värför?Kollar på nån film jag inte hänger med på som typ är bra enligt min vänner hahah men ska typ se den ikväll om den ens sends.
Nu ska jag göra det jag skrev sen kanske jag skriver ett hejdå inlägg om jag har tid/Peace


                        

En rolig bild hejdåååååååå kanske blir fler inlägg ikväll men har utkik /Peace and love BASKETBALL!


Kommentarer
Postat av: mikaela

sv; tack så mycket ! din blogg är fett fin <3

2009-08-30 @ 22:01:12
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0