Skansen

Heeej bloggen I neeeed help nu shit asså.Min bogg är konstig man kan typ inte blogga snart herregud hjälp ska jag byttta blogg till ett annat bloggnamn eller ha kvar bloggen?Jag gillar mitt bloggnamn jättemycket ju...Men om nån som är bra som vill hjälpa mig gör de då:D Idag hade skola eller skola?Vi åkte till skansen inga bilder tyvär fär min mobil är på lagning pisss också!Men jag ska typ få en ny snart I think.Det var rättt kul att träffa min nya klass och mina gammla fotbollskompisar.Och gabbi pch freddy och hannah!Vi hade typ fråger om grejer i skansen fi fick typ springa runt haha!Sen fick vi en glass var av lärarna sen åt vi sen typ åkte vi färja hem!Och t-banna ska lägga in bilder snart eller kanske men jag känner att jag ska kriga med det det är inge kul att läsa en blogg utan bilder på länge kommer blogga snart seee yeahhhh/peace

Kommentarer
Postat av: -ELINA-

bra blogg!

2009-08-24 @ 20:27:39
URL: http://fashionstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0