Rubrik?...

Heeej bloggen har inte bloggat på ett tag eller jo igår la jag ut min favo låt just nu haha gillar ni den?Men idag skulle jag hannah johanna sova hos elin men först skulle hannah förlja med sen blev hon sjuk...Och jag får inte tag på elin så jag vet inte?Annars kanske jag ska på nån förlovningsfest.Igår var jag med hannah johanna och elin vi gjorde lite olika roliga grejer var först hos hannah sen hos mig sen hos elin sen gick vi runt hella världen typ haha!Och snacka sen gick vi till centum av nån konstig annnnledning haha!Sen gick vi runt mer och så men pallar inte skriva exakt bidler kommer snart vet inte var min USB kabbbel är!Åt frukost fulkorsbröd som smackade hellt ok med saft sen åt jag en trårt bit haha!Och eller snart en turkisk röra med nåt gotttt älskar det!Har inge mer att skriva.Eller jo min blogg är hellt konstig kan inte göra nåt med den eller jo lite men bara läggga ut ett inlägggg/Peace<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0