Latttttt

Heeej bloggen har tyvär inte hunnnit blogga.På grund av latttthet sorry...Igår var det filmstadens dag ni som inte bor i stockholm kanske inte vet.Det var supeeer kul gick dittt med hannah och mötee masssvis med folk!Vi träffade blandanat Issa.b så vi va med henne i ett tag.Jag var med på nån dubbnigs grej super kul!Ska kanske ringa dom på måndag för dom gav mig deras nummer niceee!Sen var jag med på nån grej om man vill vsra med på nån film.Tabbade mig stoort där haha han ställde nån konstig fråga och jag vissste inte vad jag skullle svara haha men vi får väll se om jag kom med.Vi åt typ chips godis läs saft sockervad och popcorn till lunch hahaha tjockisar.Idag har jag duschat och är super ren nu och har ätit mat och chillar nuuee blir en chilldag idag.Ska tränna till läxförhöret på onsdag sen har jag träning.Men det blir ju kulkul har ingen kamera just nu...Ska få en ny mobil snart som är braa hoppas den har bra kamera också.Nuu  ska jag avsluta ska lägga ut littteee bilder nu
/Peace and loveeeeee


               

              Jag med min outfit som jag hade nån dag i sommar.

              Linne från gina
             Lila jacka från jc
            Jeanse från weekday



              

            Mys ute på kvällen med Diana Soliana Venus och jag lite kakor läs glass och strutt mums glömmer alldrig den kvällen!

           

           Min glass!

Det var alla bilder för det här inlägget hoppas ni blir glada pusss!


Kommentarer
Postat av: johanna

tjockissssssssssssssss :P

2009-09-04 @ 17:50:36
Postat av: Anonym

tjockissssssssssssssss :P

2009-09-04 @ 17:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0