Lääääääääängeees sen!

Heeej bloggen har inte bloggat på längeeeeee.Men jag berättar vad som hände dom senaste dagarna!
Tisdag:Jag var hemma hade gäster åt som en huuuuund haha ha ty aldrig ätit så mycke haha.Sen hade jag träning sen löppning.Efter träningen åkte jag till ung 08 jag fick väldigt mycke sms som jag inte han svara på sorry alla som messa mig.Men jag svarade på dianas sms för hon undrade om jag skulle till ung 08 och det skulle jag.Jag träffade henne typ 20:00 sen åkte vi till ung 08 där träffade jag johanna runa isabella och elin hahaha det var skit kul jag skulle ha träffat maria och jenny men jag tror dom åkte hem!Klockan typ 1var jag hemma  med min syrra vi möte mamma vid tubbben.
Onsdag:Idag vaknade jag av min lillebror....!Sen messa jag med diana jenny och maria och johanna men hon svara inte för hon sov typ.Jag jenny maria och diana åkte till ung 08 och typ gick runt där det var galeeet kul haha!Sen hade jag bråtom hem för jag hade träning men jag missa träningen...!Och nu sistttter jag hemma och är inne på datorn och så imorn ska jag typ inte till ung 08 vet riktigt inte men nu har jag inget att skriva haha!Men jag lägger ut nån bilder om jag en hittar nån roliga bilder.



Jag och världens bästa johanna! ja jag ser konstig ut på bilden haha men jag bluder på den!<3333


Kommentarer
Postat av: Paulina

Mycket ung08 alltså! :D:D



Var det kul ? :P

2009-08-14 @ 00:15:22
URL: http://pinkscreen.blogg.
Postat av: Jonna

2009-08-14 @ 19:50:13
URL: http://kunglydiahjertstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0